Tramesa de factures
Servei de tramesa de factures
Com crear una factura electrònica?
Consultar l'estat d'una factura
Enviament de factures
Intervenció General
Diputació de Barcelona
Rbla. Catalunya, 126
Edifici Can Serra
08008 Barcelona
T. 934 022 080
Consultes, queixes i suggeriments
Servei de tramesa de factures electròniques (DiBa-e.FACT)
La Diputació de Barcelona, amb la col·laboració del Consorci AOC, té implementat el Servei DiBa-e.FACT com a punt general d'entrada de factures electròniques mitjançant el qual podeu fer-nos arribar les vostres factures per via telemàtica, les 24 hores del dia, qualsevol dia de l'any.
A partir del 15 de gener de 2015 els proveïdors de la Diputació que siguin societats anònimes, societats de responsabilitat limitada, unions temporals d'empresa i la resta d'entitats definides a l'article 4 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic, tenen l'obligació de presentar factures electròniques al punt general d'entrada habilitat a l'efecte.
La resta de proveïdors també es poden beneficiar dels avantatges de presentar-nos factures electròniques:
Com crear i enviar una factura electrònica?
Les factures han d'estar confeccionades en el format estàndard facturae i signades electrònicament. Teniu disponible des d'aquest espai el detall dels requeriments tècnics per confeccionar i enviar una factura electrònica.