Diputació de Barcelona
Rambla de Catalunya, 126
08008 Barcelona
T. 934 022 246

Formulari de contacte

Peticions, queixes i suggeriments

Gestió Documental

La Diputació de Barcelona va aprovar la seva Política de Gestió Documental (PGD) mitjançant resolució del 14 de juliol de 2014 (en format pdf 207 kb), per tal de garantir els objectius d'eficàcia en la gestió, eficiència en l'aprofitament dels recursos i seguretat de la informació, així com la transparència i el compliment normatiu, i per tal de disposar de documents autèntics, fiables i disponibles al llarg del temps d'acord amb les funcions i activitats que li són pròpies.

Per entendre una mica millor l'organització de la documentació i la informació, visualitza el vídeo següent:

projecte serveis

Els instruments arxivístics propis de la corporació són:

  • Quadre de Classificació Documental de la Diputació de Barcelona (QCD), aprovat mitjançant resolució del 23 de desembre de 2014 (en format pdf 690 kb), que és l'instrument que permet una visió conjunta de les activitats de la institució productora de documents, alhora que permet planificar, identificar, ordenar i estructurar la informació.

  • Catàleg de Tipus Documentals de la Diputació de Barcelona (CTD), aprovat mitjançant resolució del 18 d'abril de 2017 (en format pdf 608 kb), que identifica les tipologies de document que, des del punt de vista funcional, configuren els expedients de la corporació, associant-les a un sistema de plantilles i formularis que simplifiqui la seva creació, i faciliti la seva diferenciació i manteniment.