Presentació de la justificació de subvencions destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics de referència organitzats per entitats privades del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2024


Què permet

Presentar la documentació requerida per a la justificació de les subvencions destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics organitzats per entitats privades del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2024

Qui ho pot presentar

Les persones jurídiques, legalment constituïdes, que hagin rebut la concessió d’una subvenció de la convocatòria de subvencions destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics organitzats per entitats privades del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2024.

Quan es pot presentar

Del 15 de gener al 28 de febrer de 2025.

Quina documentació cal aportar

  • Formulari: Compte justificatiu simplificat
  • Memòria descriptiva de l’actuació realitzada
  • Memòria econòmica justificativa del cost de l’activitat
  • Factures imputades a la subvenció i justificants de pagament de les mateixes
  • Documentació gràfica que reculli el programa complet de forma unitària on s’acrediti l’ús del logotip
  • Informe d’auditor/a de comptes

Per a l’acceptació de les justificacions, caldrà que la despesa correspongui a una activitat realitzada dins del període d’execució establert a la base 4 i que la totalitat de la despesa imputada a la Diputació de Barcelona hagi estat efectivament pagada amb anterioritat a l’acabament del període de justificació.

A més del compte justificatiu, d’acord amb la base 26, cal aportar la documentació gràfica o digital que acrediti que l’entitat beneficiària fa constar la col·laboració de la Diputació de Barcelona en l’execució de la fira, mostra, mercat o festival artístic subvencionat.

Les justificacions s’han de presentar a la Seu electrònica de la Diputació de Barcelona.

Com es pot presentar

Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.

En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la [sol·licitud/acceptació/execució/justificació/audiència], sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.

Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tramitació electrònica


Accedeix

Quin cost té

És gratuït.