Presentació del tràmit d’audiència del procés de revocació inicial de la convocatòria de subvencions destinades a finançar activitats de cultura popular i tradicional, organitzades per entitats culturals sense finalitat de lucre durant l’any 2024
Què permet
Presentar les al·legacions que es considerin oportunes per motivar el fet de no haver justificat adequadament la concessió atorgada en aquesta convocatòria de subvencions i lliurar també la documentació requerida per a l’esmentada justificació.
Qui ho pot presentar
Les persones jurídiques, legalment constituïdes, que hagin rebut la notificació de revocació inicial de la convocatòria de les subvencions a entitats destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics de referència organitzats per entitats privades del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2024.
Quan es pot presentar
En el termini de quinze dies hàbils a comptar de l'endemà de la recepció de la notificació d’inici del procés de revocació.
Quina documentació cal aportar
- Un document amb les al·legacions que es considerin oportunes per motivar el fet de no haver justificat adequadament la concessió atorgada en aquesta convocatòria de subvencions.
- La documentació requerida per la justificació i que està disponible a https://www.diba.cat/web/cultura/subvencions.
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la [sol·licitud/acceptació/execució/justificació/audiència], sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tramitació electrònica
Quin cost té
És gratuït.