Presentació de la sol·licitud de subvencions destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics organitzats per entitats privades sense afany de lucre del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2025
Què permet
Presentar la documentació per a sol·licitar subvencions, mitjançant el procediment de concurrència competitiva, destinades a finançar fires, cicles i festivals artístics organitzats per entitats privades sense afany de lucre del sector cultural que tenen el seu àmbit d’actuació dins la demarcació de la Diputació de Barcelona durant l’any 2025. Es consideraran els cicles o festivals que esdevinguin a la ciutat de Barcelona i que s’estenguin en altres seus de municipis de la demarcació de Barcelona.
Podeu accedir a les bases de la convocatòria 202520255120015633 a http://www.diba.cat/web/cultura/subvencions.
Qui ho pot demanar
Podran ser beneficiaris d’aquestes subvencions les persones jurídiques privades, legalment constituïdes, que hagin de realitzar l’activitat que fonamenta el seu atorgament i que organitzen esdeveniments artístics que compleixin amb les prescripcions i requisits especificats en la base 2, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
En les modalitats A i B les persones jurídiques han de tenir el domicili social en un municipi de la demarcació de la Diputació de Barcelona. En la modalitat C les persones jurídiques han de tenir el domicili social en un municipi de Catalunya.
Quan es pot demanar
Entre el 5 de març i el 10 d’abril de 2025.
Quina documentació cal aportar
- NIF
- Escriptura de constitució, incloent Estatuts
- Inscripció registral o inscripció mercantil
- Poders de representació
- Projecte o activitat a realitzar d’acord amb el model normalitzat (formulari)
- Pressupost d’acord amb el model normalitzat
- Compromís de l’ens local
- Documentació gràfica
- Ampliació Memòria Activitats
- Altres documents com programes de mà, cartell del cicle o festival, memòria, pla de comunicació, o dossier de patrocini
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la [sol·licitud/acceptació/execució/justificació/audiència], sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tramitació electrònica
Quin cost té
És gratuït.