Esmena d’errades o omissions en les sol·licituds per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, de l’Àrea de Feminismes i Igualtat, destinades a finançar projectes en matèria de feminismes i igualtat a favor d’entitats sense finalitat de lucre, durant l’any 2025
Què permet
Esmenar errades o omissions en la documentació presentada per a la sol·licitud de subvencions, en règim de concurrència competitiva, destinades a finançar projectes o activitats d’interès públic o social que tinguin per finalitat la promoció i el foment dels drets de les dones; l’abordatge, prevenció i reparació de les violències masclistes; el suport a les persones LGTBI+ i la lluita contra l’LGTBI-fòbia; la promoció de l’ocupació de les dones i la lluita contra la feminització de la pobresa i la precarietat, i la incorporació a les entitats d’eines de planificació de polítiques d’igualtat i de prevenció de les violències masclistes, o per raó de sexe, orientació sexual i identitat i expressió de gènere en l’àmbit laboral per al 2025.
Qui ho pot demanar
Les entitats que vulguin afegir documentació a la sol·licitud o les que han rebut un requeriment d’esmena de la sol·licitud de subvenció.
Quan es pot presentar
Si es vol adjuntar documentació no presentada juntament amb la sol·licitud, cal fer-ho dins el termini de presentació de sol·licituds establert en les bases reguladores de la convocatòria, és a dir, com a màxim fins al 25 de juny de 2025.
Si es vol respondre a un requeriment, cal fer-ho en els deu dies hàbils a comptar de l’endemà de la recepció de la notificació del requeriment.
Quina documentació cal aportar
La documentació que es vulgui annexar o la documentació especificada en el requeriment.
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tramitació electrònica
Quin cost té
És gratuït.