Presentació d’al·legacions i documentació justificativa de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a entitats ambientals sense ànim de lucre per al desenvolupament de projectes i activitats destinats a l’educació i sensibilització ambiental i a la participació ciutadana en matèria d’acció climàtica, prevenció de residus plàstics i ecosistemes aquàtics continentals en l’àmbit local dins de la província de Barcelona (2023-2024)
Què permet
Presentar al·legacions i documentació justificativa de subvencions, en règim de concurrència competitiva, per a entitats ambientals sense ànim de lucre per al desenvolupament de projectes i activitats destinats a l’educació i sensibilització ambiental i a la participació ciutadana en matèria d’acció climàtica, prevenció de residus plàstics i ecosistemes aquàtics continentals en l’àmbit local dins de la província de Barcelona (2023-2024).
Qui ho pot presentar
Les associacions, fundacions, cooperatives i altres entitats sense ànim de lucre que hagin rebut un requeriment per a la justificació de la subvenció perquè no han presentat la documentació justificativa en els terminis establerts.
Quan es pot presentar
En el termini de quinze dies hàbils a partir de l'endemà de rebre la notificació del requeriment.
Quina documentació cal aportar
La documentació que s’especifica en el requeriment.
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb el certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tramitació electrònica
La presentació es pot dur a terme en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En aquest darrer supòsit, abans de la finalització del termini establert a la convocatòria, l’interessat ha d’avisar la Gerència de Serveis de Medi Ambient (ot.educaciopa@diba.cat) i el Registre General (registre.general@diba.cat) del tràmit efectuat.
Quin cost té
És gratuït.