Presentació de la justificació de subvencions destinades a persones físiques i jurídiques de naturalesa privada per fomentar les activitats de guiatge ambiental durant el 2024 dins l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona


Què permet

Presentar la documentació per justificar les subvencions concedides per finançar les activitats de guiatge ambiental durant el 2024 dins l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Podeu accedir aquí al model normalitzat del formulari de justificació.

Qui ho pot presentar

Les persones físiques o jurídiques que hagin estat beneficiàries de la subvenció per finançar les activitats de guiatge ambiental durant el 2024 dins l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.

Quan es pot presentar

Entre el 2 de gener i el 31 de març de 2025.

Quina documentació cal aportar

El compte justificatiu, juntament amb els justificants de la despesa, que ha de contenir:

a) Memòria de l’actuació justificativa del compliment de les condicions imposades en la convocatòria i de les activitats efectuades, els resultats obtinguts i les desviacions respecte del pressupost previst.

b) Memòria econòmica justificativa del cost total de l’activitat amb el contingut establert en l’article 72.2 del Reglament de la Llei general de subvencions.

Com es pot presentar

Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb el certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.

En el cas que el formulari electrònic de l’acceptació no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, cal adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o el certificat expedit pel secretari de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa el formulari electrònic de l’acceptació, si no s’ha aportat en fases anteriors a aquesta convocatòria.

Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

La justificació també es pot presentar en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

- Al Registre General de la Diputació de Barcelona (només per a persones físiques): el formulari de justificació —imprès i degudament emplenat i signat— es pot presentar presencialment al Registre esmentat.

- En una oficina de correus (només per a persones físiques): el formulari de justificació —imprès i degudament emplenat i signat— es pot presentar presencialment en una oficina de correus perquè l’enviïn per correu certificat administratiu.

Tramitació electrònica


Accedeix


Formulari de sol·licitud


Descarrega pdf








Quin cost té

És gratuït.