Presentació de la sol·licitud de subvencions als centres d’educació infantil, d’ensenyament primari i secundari, públics i concertats, i d’educació especial de la província de Barcelona per a finançar les estades ambientals en els equipaments pedagògics dels espais naturals que gestiona la Diputació de Barcelona durant el 2025.


Què permet

Sol·licitar una subvenció, mitjançant el procediment de concurrència competitiva, per a fer front a les despeses de les estades ambientals en els equipaments pedagògics dels espais naturals que gestiona la Diputació de Barcelona durant el 2025.

Qui ho pot demanar

Els centres d’educació infantil, d’ensenyament primari i secundari, públics i concertats, i d’educació especial de la província de Barcelona que hagin de dur a terme l’activitat que fonamenta el seu atorgament, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

El destinatari de la subvenció pot ser la mateixa escola o l'associació de pares i mares.

Quan es pot presentar

Entre el 10 de gener i el 14 de febrer de 2025 inclòs.

Quina documentació cal aportar

Emplenar el formulari electrònic de sol·licitud de la Seu electrònica de la Diputació de Barcelona, signat pel representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat o certificat electrònic personal.

- El Compromís del centre escolar i el concessionari que acorden formalitzar la prereserva per tal de dur a terme una estada.

- El Pressupost amb indicació del cost total del projecte o activitat per al qual se sol·licita la subvenció.

Els models normalitzats de sol·licitud específics es poden trobar a https://www.diba.cat/es/web/espais-naturals/subvencions-i-ajuts-economics/a-centres-d-educacio

En el cas que els sol·licitants indiquin que l’esmentada documentació s’aporta, bé perquè no la van aportar en anteriors convocatòries o bé perquè aquesta documentació ha estat modificada o no continua vigent, caldrà que adjuntin al formulari electrònic de sol·licitud la documentació relativa a:

(1) la targeta d’identificació fiscal de l’entitat peticionària (NIF);

(2) l’escriptura i/o document privat de constitució o adaptació, incloent Estatuts i/o aquella en la que consti el darrer objecte social; i

(3) En el cas d’associacions o fundacions caldrà que acreditin estar inscrites al corresponent registre oficial la inscripció registral de l’entitat.

En el cas que la sol·licitud no la signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà, a més, adjuntar al formulari electrònic de sol·licitud els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament la sol·licitud.

1) Adjuntar el Compromís d’estada signat pel concessionari i el sol·licitant indicant els dies programats d’estada a l’equipament i el número d’alumnes previstos, d’acord amb el model normalitzat. (Document 1)

2) Adjuntar el Pressupost previst per al projecte pel que es demana la subvenció, d’acord amb el model normalitzat. (Document 2)

Com es pot presentar

Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.

En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la sol·licitud, sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.

Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.


Tramitació electrònica


Accedeix


Quin cost té

És gratuït.