Presentació de la justificació de la concessió de subvencions en règim de concurrència competitiva , atorgades per l’Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona, a favor de persones jurídiques privades sense ànim de lucre per a commemoracions d’esdeveniments, per a commemoracions aprovades per la Generalitat de Catalunya per al 2024 i per a activitats excepcionals i/o singulars de repercussió local (2024)
Què permet
Presentar la documentació requerida per a la justificació de les subvencions en règim de concurrència competitiva atorgades l’Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona a favor de persones jurídiques privades sense ànim de lucre per a commemoracions d’esdeveniments, commemoracions aprovades per la Generalitat de Catalunya per al 2024 i activitats excepcionals i/o singulars de repercussió local (2024).
Qui ho pot presentar
Les persones jurídiques privades sense ànim de lucre que hagin sigut beneficiàries de la convocatòria de subvencions de 2024 i que hagin finalitzat les activitats subvencionades abans de l’1 de juliol de 2024.
Quan es pot presentar
Les subvencions atorgades per a les activitats de la convocatòria de l’any 2024 finalitzades abans de l’1 de juliol de 2024 hauran de justificar-se entre el 4 de setembre i el 29 de novembre de 2024.
Quina documentació cal aportar
Els documents relatius a la justificació de la subvenció es podran trobar a http://www.diba.cat/presidencia-subvencions
Forma de justificació:
- Annex A: Memòria de l’actuació
- Annex B: Memòria econòmica abreujada justificativa de l’activitat subvencionada
- Annex C: Liquidació del cost final de l’activitat
- Annex D: Informe de l’auditor
- Annex A: Memòria de l’actuació
- Annex B: Memòria econòmica justificativa de l’activitat subvencionada
- Annex C: Declaració responsable
Subvencions d’import superior a 20.000 € o pressupost de despesa superior a 100.000 €: la justificació es realitzarà mitjançant informe d’auditor, d’acord amb el model creat a aquest efecte, que contindrà:
Subvencions d’import fins a 20.000 €: la justificació es realitzarà mitjançant compte justificatiu simplificat, d’acord amb el model creat a aquest efecte, que contindrà:
Per a justificar subvencions d’un import entre 3.000 € i 20.000 €, les entitats beneficiàries hauran d’adjuntar, en el moment de la presentació del compte justificatiu simplificat, totes les factures que imputin a la Diputació com a agent finançador, així com els comprovants de pagament d’aquestes factures, i la declaració responsable de la validesa d’aquests justificants.
Per a justificar subvencions d’un import inferior o igual a 3.000 €, la Direcció de Serveis de Suport a la Coordinació General podrà sol·licitar un mostreig de factures per tal d’obtenir una evidència raonable de l’adequada aplicació de la subvenció.
En qualsevol cas, aquesta Direcció per tal de comprovar el compliment correcte de la subvenció podrà requerir qualsevol factura imputada a l’activitat subvencionada.
L’import final de la subvenció no podrà ser superior al 50 % del cost final de l’activitat.
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, cal adjuntar-hi els poders de representació o el certificat expedit pel secretari de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat que té la persona que signa electrònicament el formulari de la sol·licitud, si no s’ha aportat en fases anteriors a la convocatòria.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això sense perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tramitació electrònica
Quin cost té
És gratuït.