Acceptació de subvencions, en règim de concurrència competitiva, atorgades per l’Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona, a favor de persones jurídiques privades sense ànim de lucre
Què permet
Formalitzar l’acceptació de la subvenció atorgada per la Diputació de Barcelona en el marc de la convocatòria de subvencions, en règim de concurrència competitiva, atorgades per l’Àrea de Presidència de la Diputació de Barcelona, a favor de persones jurídiques privades sense ànim de lucre per a commemoracions d’esdeveniments, per a commemoracions aprovades per la Generalitat de Catalunya per al 2025 i per a activitats excepcionals i/o singulars de repercussió local (2025).
Qui ho pot presentar
Les persones jurídiques privades sense ànim de lucre que hagin resultat beneficiàries de la concessió de la subvenció de la Diputació de Barcelona en el marc de la convocatòria de subvencions per a donar suport a projectes que tinguin com a objecte commemoracions d’esdeveniments, commemoracions aprovades per part de la Generalitat de Catalunya per al 2025 i activitats excepcionals i/o singulars de repercussió local.
Quan es pot demanar
A partir de la concessió i dins del termini establert.
Quina documentació cal aportar
No cal aportar cap documentació.
Com es pot presentar
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, cal adjuntar-hi els poders de representació o el certificat expedit pel secretari de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat que té la persona que signa electrònicament el formulari de la sol·licitud, si no s’ha aportat en fases anteriors a la convocatòria.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això sense perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Tramitació electrònica
Quin cost té
És gratuït.