Sol·licitud per adjuntar mèrits a un procés selectiu


Què permet

Adjuntar els mèrits valorables en un procés selectiu de la Diputació de Barcelona.

Qui ho pot demanar

Tothom que hagi aprovat les fases prèvies a la valoració de mèrits en un procés selectiu.

Quan es pot demanar

En el termini establert a les bases reguladores de la convocatòria.

Quina documentació cal aportar

  • Formulari estandarditzat per a la presentació dels mèrits valorables en un procés selectiu, disponible en aquesta mateixa fitxa.
  • Mèrits valorables.
  • Qualsevol documentació específica requerida en les bases reguladores.

Com es pot demanar

Per iniciar el tràmit heu d'emplenar el formulari de sol·licitud i tramitar-lo electrònicament, presencialment, o presentar-lo en les oficines de correus, d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

  • Electrònicament amb certificat digital: accediu, amb certificat digital personal (IdCat, DNIe, etc.) a la tramitació electrònica mitjançant el botó següent i seguiu-ne les instruccions.

  • Tramitació electrònica amb certificat digital


    Accedeix

  • Electrònicament sense certificat digital: accediu a la tramitació electrònica mitjançant el botó següent i seguiu-ne les instruccions. Disposareu d'un termini de 10 dies hàbils per a presentar el rebut (que heu de descarregar després de trametre el formulari electrònic) degudament signat al Registre General de la Diputació de Barcelona (presencialment, per correu certificat, o mitjançant el registre d'una altra administració pública). En cas de no complir aquest requisit, la sol·licitud es considerarà desistida (art. 68.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

  • Tramitació electrònica sense certificat digital


    Accedeix

  • Presencialment: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat (per duplicat), el podeu presentar a les oficines del Registre de la Diputació de Barcelona.

  • Oficina de correus: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat (per duplicat), el podeu presentar presencialment a les oficines de correus (opció correu certificat administratiu).

  • Formulari de sol·licitud


    Descarrega pdf

Quin és el termini per respondre

El termini varia en funció de la convocatòria. A través de la web de la Diputació, se'n pot fer el seguiment.

Quin cost té

És gratuït.