Sol·licitud per a la concessió de subvencions, en règim de concurrència competitiva, atorgades per l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona, a favor d’entitats sense finalitat de lucre per al 2025


Què permet

Sol·licitar subvencions, en règim de concurrència competitiva, per finançar projectes per al 2025 que tinguin com a objectius estratègics la cobertura de necessitats bàsiques, la inclusió social, la lluita contra la pobresa i la violència infantil i vers les persones grans, la promoció del benestar emocional, el foment de les cures en la comunitat, l’atenció a les persones amb discapacitat, la promoció de la igualtat de tracte i la no discriminació des d’un abordatge interseccional, la lluita contra l’edatisme, el foment de la igualtat d'oportunitats, el respecte a la diversitat cultural i generacional, la promoció social amb perspectiva de cicle de vida, el foment de la convivència i l’acció comunitària.

Qui ho pot demanar

Les entitats privades sense afany de lucre legalment constituïdes que duen a terme activitats en els àmbits esmentats, sempre que no estiguin afectades per cap de les prohibicions incloses en les bases específiques de la convocatòria.

Han de ser entitats inscrites en el registre públic corresponent i amb seu social o delegació permanent a la província de Barcelona. En queden excloses les entitats mercantils i les entitats incloses en el Pla estratègic de subvencions 2025 de l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat.

Quan es pot presentar

Entre el 6 i el 31 de març de 2025.

Quina documentació cal aportar

És necessari presentar la memòria i el pressupost de l’activitat, els models dels quals els teniu disponibles a www.diba.cat/ca/web/sostenibilitat-social/convocatoria-entitats-2025.

Si no s’ha presentat la declaració responsable, cal especificar que la documentació següent de l’entitat ha estat presentada com a màxim en els darrers cinc anys, que continua vigent i sense modificacions (s’ha d’informar del número d’expedient en el qual es va integrar): ­

- Inscripció registral ­

- NIF ­

- Escriptura de constitució ­

- Estatuts ­

- Poders de representació o certificat de representació legal (en el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat)

Com a documentació opcional, es pot aportar l’informe justificatiu del suport municipal.

Com es pot presentar

Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.

Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.


Tramitació electrònica


Accedeix


Quin cost té

És gratuït.