Sol·licitud d'accés a la informació pública
Què permet
Sol·licitar i obtenir informació pública en els termes i les condicions regulats en la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona major de setze anys.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment.
Quina documentació cal aportar
- Formulari estandarditzat de sol·licitud per a accedir a informació pública, disponible en aquesta mateixa fitxa.
- Còpia del DNI o equivalent.
Com es pot demanar
Per iniciar el tràmit heu d'emplenar el formulari de sol·licitud i tramitar-lo electrònicament, presencialment, o presentar-lo en les oficines de correus, d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Electrònicament: accediu, amb el certificat digital personal (IdCat, DNIe, etc.), a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona en aquesta mateixa fitxa i seguiu-ne les instruccions.
- Presencialment: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat (per duplicat), el podeu presentar a les oficines del Registre de la Diputació de Barcelona.
- Oficina de correus: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat (per duplicat), el podeu presentar presencialment a les oficines de correus (opció correu certificat administratiu).
Quin és el termini per respondre
Un mes.
Quin cost té
És gratuït.