Seguiment i millora: acompliment dels compromisos de qualitat

La Diputació de Barcelona ha consolidat durant els darrers anys un model de gestió de la qualitat basat en la millora contínua del Catàleg de serveis. Amb l'establiment d'uns compromisos de qualitat en la gestió del Catàleg, la Diputació de Barcelona reafirma la seva exigència amb el sistema implementat. Aquests compromisos són les obligacions que s'assumeixen per a garantir una òptima qualitat en la prestació dels recursos oferts al territori i que permeten als governs locals conèixer el nivell de qualitat que poden exigir.

La Carta de serveis 2016 és un instrument viu sotmès a un seguiment i una avaluació periòdica. Mitjançant aquest espai web s'ofereix a la ciutadania i als governs locals l'accés públic i transparent als resultats trimestrals sobre l'acompliment dels compromisos de qualitat assumits.

  1. Compromisos generals del Catàleg:

    (Data d'actualització 9 de gener de 2018)

    Amb la voluntat d'estandarditzar un nivell de qualitat compartit pel conjunt de recursos del Catàleg, s'han definit 5 compromisos de qualitat generals transversals associats a la gestió i tramitació del Catàleg de serveis 2016.

    Document:Compromisos generals 2016 (en format pdf, 219 kb)


  2. Compromisos dels recursos: 1a, 2a, 3a, 4a recollida i actualització parcial del tancament

    (Data d'actualització 9 de gener de 2018)

    S'han definit pels 231 recursos del Catàleg de serveis 2016 un total de 280 compromisos de qualitat. Per cada recurs s'han fixat entre un i dos compromisos.

    Els atributs de qualitat d'un recurs són aquells aspectes vinculats a la seva prestació que han estat identificats com a rellevants pels ens locals, a partir del sistema de detecció d'expectatives i necessitats. A continuació es presenten els 280 compromisos de qualitat definits pel 2016, en funció de l'atribut que els determina:

    Compromís atenció personalitzada
    Compromís Rapidesa Resolucio Sollicitud
    Compromís Competencia Professional
    Compromís Rapidesa Inici Assistencia
    Compromís Qualitat del producte
    Compromís Rapidesa Execucio Assistencia
    Compromís Simplicitat administrativa sollicitud
    Compromís Rapidesa LLiurament Trebal
    Compromís Rapidesa resolucio consultes i incidencies

    Document: Informe conjunt dels compromisos generals i de recurs (en format pdf, 1.809 kb)

    Infografia: Resultats del 1r trimestre 2016 (en format pdf, 798 kb)

    Infografia: Resultats del 1r i 2n trimestre 2016 (en format pdf, 783 kb)

    Infografia: Resultats del 1r, 2n i 3r trimestre 2016 (en format pdf, 801 kb)

    Infografia: Resultats del 1r, 2n, 3r i 4t trimestre 2016 (en format pdf, 783 kb)

    Infografia: Resultats de l'actualització parcial del tancament (en format pdf, 830 kb)

    Infografia: Resultats del tancament 2016 (en format pdf, 813 kb) Nou


    compromisos vinculats al càlcul d'un terminiAtributs amb compromisos vinculats al càlcul d'un termini

    compromisos vinculats al càlcul d'un terminiAtributs amb compromisos vinculats a la mesuar de la satisfacció de l'ens local