Seguiment i millora: acompliment dels compromisos de qualitat

La Diputació de Barcelona ha consolidat durant els darrers anys un model de gestió de la qualitat basat en la millora contínua del Catàleg. Amb l'establiment d'uns compromisos de qualitat en la gestió del Catàleg 2021-2023:Xarxa de Governs Locals, la Diputació de Barcelona reafirma la seva exigència amb el sistema implementat. Aquests compromisos són les obligacions que s'assumeixen per a garantir una òptima qualitat en la prestació dels recursos oferts al territori i que permeten als governs locals conèixer el nivell de qualitat que poden exigir.

La Carta de serveis 2021 és un instrument viu sotmès a un seguiment i una avaluació periòdica. Mitjançant aquest espai web s'ofereix a la ciutadania i als governs locals l'accés públic i transparent als resultats trimestrals sobre l'acompliment dels compromisos de qualitat assumits.

  1. Compromisos del Catàleg 2021-2023:Xarxa de Governs Locals 2021:

    (Data d'actualització 3 de novembre de 2021)

    Amb la voluntat de fer un pas endavant amb el sistema de qualitat implantat s’aposta per un canvi cap a uns compromisos transversals i d’estàndards compartits que persegueixen fer més entenedor i transparent el sistema, dotar-lo de major valor i permetre'ns centrar els esforços en aquells espais amb marge de millora. S’assumeixen 3 compromisos de qualitat diferents vinculats a la prestació de cada recurs tècnic i material, 2 en el cas dels recursos econòmics. Així es definiran únicament 12 variants diferents de compromisos transversals que respondran a 7 tipologies diferents d’atributs de qualitat dels recursos, però que representen un total de 821 compromisos de qualitat vinculats al Catàleg 2021-2023:Xarxa de Governs Locals 2021. Els atributs de qualitat són aquells aspectes vinculats a la prestació dels recursos que han estat identificats com a rellevants pels ens locals, a partir del sistema de detecció d'expectatives i necessitats. En el cas d’incompliment d’aquests compromisos també s’han previst unes mesures d’esmena a implementar.

    Document: Informe conjunt dels compromisos generals i de recurs de la Carta de serveis (en format pdf, 3.015 kB) Nou

    Infografia: Resultats del 1r trimestre 2021 (en format png, 154 kB)

    Infografia: Resultats del 2n trimestre 2021 (en format pdf, 429 kB) Nou

    Infografia: Resultats del 3r trimestre 2021 (en format pdf, 429 kB) Nou