Compromisos de qualitat
La Diputació de Barcelona ha consolidat durant els darrers anys un model de gestió de la qualitat basat en la millora contínua del Catàleg de serveis, un dels principals instruments de cooperació amb els governs locals de la demarcació de Barcelona. Per això el Catàleg 2018 torna a gestionar-se com a carta de serveis que es desplega d'acrod amb la norma UNE 93200:2008, amb l'objectiu d'adaptar-lo permamentment a les necessitats i expectatives canviants dels usuaris, als governs locals de la demarcació de Barcelona.
Amb l'establiment d'uns compromisos de qualitat en la gestió del Catàleg, la Diputació de Barcelona reafirma la seva exigència amb el sistema de qualitat implementat. Aquests compromisos són les obligacions que s'assumeixen per a assolir l'òptima qualitat en la prestació dels recursos oferts i que permeten als governs locals conèixer el nivell de qualitat que poden exigir.
La Carta de serveis 2018 és un instrument viu que serà sotmès a un seguiment i una avaluació periòdics i transparents. Mitjançant la pàgina web "Seguiment i millora" es garantirà a la ciutadania i als governs locals l'accés públic als resultats trimestrals sobre l'acompliment dels compromisos de qualitat assumits, i, periòdicament, a altres anàlisis dirigides a detectar les expectatives i necessitats dels governs locals i a reforçar la seva participació en la delimitació de la política d'assistència i cooperació de la Diputació de Barcelona.
Per al 2018 s'han assumit 4 compromisos de qualitat generals i 311 compromisos de qualitat específics per als 260 recursos oferts:
Compromisos dels recursos del Catàleg 2018 
Compromisos de qualitat generals del Catàleg 2018
