Drets i deures
En conformitat a la normativa vigent i d'acord al fixat per la norma UNE 93200:2008 de cartes de serveis, es reconeixen els següents drets i obligacions als governs locals, com a usuaris del Catàleg de serveis 2018:

DRETS
- Ser tractats amb respecte i deferència pel personal de la Diputació de Barcelona.
- Formular suggeriments, queixes o reclamacions i rebre'n una resposta adequada.
- Ser informats dels resultats de les enquestes, avaluacions i millores assolides gràcies a la participació dels usuaris.
- Obtenir respostes fàcils, entenedores i ràpides a les sol·licituds formulades.
- No haver de presentar documents no exigits per les normes o que ja estiguin en poder de la Diputació de Barcelona.
- Conèixer en tot moment l'estat de tramitació dels expedients i obtenir còpies dels documents, sempre que en siguin part interessada.
- Accedir en condicions d'igualtat a les instal·lacions de la Diputació de Barcelona i als seus recursos electrònics.
- Escollir lliurement els mitjans de relació i comunicació amb la Diputació de Barcelona.
- Garantir la confidencialitat i la seguretat de les dades personals gestionades per la Diputació de Barcelona en els termes previstos a la Llei de protecció de dades personals.

DEURES
- Presentar a la Diputació de Barcelona la documentació i les dades d'identificació que siguin necessàries en les gestions o els tràmits duts a terme.
- Facilitar a la Diputació de Barcelona dades d'identificació veraces i autèntiques.
- Destinar els recursos atorgats en el marc del Catàleg de serveis 2018 a la finalitat per a la qual han estat concedits.
- Respectar els terminis de sol·licitud fixats per a cada recurs recollit al Catàleg de serveis 2018.
- Conèixer i complir les determinacions previstes al règim de concertació del Catàleg de serveis 2018 i a la resta de normativa aplicable.
- Ajustar-se al compliment de les condicions i requisits establerts per la legislació vigent.