C5. Aprovació de la despesa


Catàleg de la Xarxa de Governs locals 2019


Què permet?

Acreditar davant de la Diputació de Barcelona, amb relació als recursos tècnics i materials que s’han de contractar externament amb cofinançament inicial, que l’ens destinatari es compromet a destinar pressupost suficient per a finançar la seva part.

Havent-se establert el cofinançament inicial, la Diputació de Barcelona inicia l’actuació quan l’ens destinatari compromet la seva aportació.

Qui el pot demanar?

Ens destinataris amb recursos cofinançats, amb cofinançament inicial.

Quan es pot demanar?

Quan la Diputació aprovi en unitat d’acte la concessió a l’ens i la contractació basada en aquesta concessió, l’ens ha de presentar el model normalitzat amb caràcter previ a l’aprovació de l’acte.

Quan la Diputació aprovi separadament la concessió a l’ens i la contractació basada en aquesta concessió, l’ens ha de presentar el model normalitzat amb caràcter previ a l’aprovació de la contractació derivada de la concessió.

Quina documentació cal aportar?

Convocatòria Classe de recurs Codi formulari
Catàleg de serveis 2019Aprovació de la despesa de plans, projectes i informes cofinançats. C5-001-19

On i com es fa?

Accediu al Portal de tràmits dels ens locals i altres administracions (PMT) i seleccioneu l’expedient de què es tracti. En els tràmits disponibles, escolliu el tràmit “Sol·licitud general”, annexeu el formulari degudament emplenat, i signeu i presenteu la documentació electrònicament.

Els usuaris que ocupen el càrrec de secretari i els signadors per delegació d’aquests tenen les funcions de signatura i presentació de la documentació.

Quan es dona resposta?

Amb la correcta presentació del formulari, la Diputació dona per finalitzat el tràmit.

Quin seguiment es pot efectuar?

El centre gestor rep i revisa la documentació. Les dades del centre gestor consten en la fitxa del recurs corresponent del Catàleg.



Iniciar el tràmit