E4. Programa d’ajuts per a emergències municipals. Justificació de despeses                             Preguntes més freqüents



Què permet?

Trametre a la Diputació de Barcelona la justificació de despeses dels ajuts concedits.

Qui la pot presentar?

Municipis i entitats municipals descentralitzades de la província de Barcelona a qui s’hagi concedit un ajut en el marc del programa.

Quan es pot presentar?

A partir de rebre la notificació de la concessió i abans que transcorri el termini establert en l’acte de concessió.

Quina documentació cal aportar?

Certificat normalitzat E4-001-20.

On i com es fa?

El tràmit es troba disponible electrònicament a través de l’aplicació "PMT".

Cal disposar d'accés i identificar-se mitjançant nom d'usuari i contrasenya. Per sol·licitar l'alta d'usuari, poseu-vos en contacte amb el referent de gestió d'usuaris del vostre ens.

Tots els usuaris del Portal poden crear i editar esborranys dels tràmits a realitzar i consultar l'estat de tramitació de l'expedient.

Els usuaris que ocupen el càrrec d’interventor i/o de secretari-interventor, així com els signataris per delegació d’aquests i els que actuen en cas d’absència acreditada dels anteriors, tenen les funcions de signatura i presentació de justificacions.

Quan es dona resposta?

La Diputació de Barcelona efectua els seus pagaments, amb caràcter general, en el termini de 30 dies des de l'entrada de la justificació de despeses.

Si durant la revisió de la documentació, es detecta l’existència de defectes esmenables, el centre gestor formula un requeriment.

Quina és la normativa aplicable?

Règim regulador del Programa.



Iniciar el tràmit