Presentació de la documentació requerida per a la formalització de l’adhesió al conveni per a l’establiment de Punts d’Atenció a l’Emprenedor 2024-2027
Què permet
Permet als ens locals presentar la documentació requerida per a la formalització de l’adhesió al “Conveni entre l’Administració General de l’Estat, a través del Ministeri d’Indústria i Turisme (Direcció General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa, DGIPIME), i la Diputació de Barcelona per a l’establiment de Punts d’Atenció a l’Emprenedor (PAE) integrats a la Xarxa CIRCE”.
Qui ho pot presentar
Els ens locals de la província de Barcelona que es vulguin adherir al Conveni signat el 18 de desembre de 2023, publicat al BOE en data 29 de desembre de 2023, rectificat al BOE de 26 de febrer de 2024, per establir Punts d’Atenció a l’Emprenedor a les seves oficines municipals.
Quan es pot presentar
Entre l’1 de gener de 2024 i el 29 de desembre de 2027.
Quina documentació cal aportar
Els ens locals de la província de Barcelona han de presentar:
- L’Acord d'aprovació per l'òrgan competent de l'adhesió al Conveni, signat electrònicament.
- La sol·licitud d’adhesió al conveni, declarant que coneixen el contingut del Conveni i acceptant les obligacions, els serveis i els requisits que els siguin aplicables i, en particular, els que s’especifiquen a les clàusules 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 13, 14 i 15 d’aquest Conveni. Aquest document ha d’estar signats electrònicament per la persona corresponent i ha de dur incorporat el logo de l’ens local.
Com es presenta
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la sol·licitud, sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.
Seu electrònica
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per a més informació
En cas de dubte, us podeu dirigir al Servei de Teixit Productiu de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació a l’adreça: puntspae@diba.cat o al telèfon 93 402 25 24.
Quin cost té
És gratuït.