Presentació de la documentació requerida per a la formalització del conveni Reempresa 2024-2027
Què permet
Permet als ens locals presentar la documentació requerida per a la formalització d’un “Conveni de col·laboració entre la Diputació de Barcelona i l’ens local per a la consolidació i desenvolupament de la compravenda d’empreses (Reempresa) a nivell local a la província de Barcelona, en el període 2024-2027”.
Qui ho pot presentar
Els ens locals que disposin d’un punt local Reempresa. Aquests 35 ens locals són:
Aj.de Badalona, Aj. de Barberà del Vallès, Aj. de Caldes de Montbui, Aj. de Cardedeu, Aj. de Castelldefels, Aj. de Centelles, Aj. de Cerdanyola del Vallès, Aj. de Cornellà de Llobregat, Aj. de les Franqueses del Vallès, Aj. de Granollers, Aj. de l’Hospitalet de Llobregat, Aj. d’Igualada, Aj. de Manlleu, Aj. de Manresa, Aj. de Martorell, Aj. del Masnou, Aj. de Mataró, Aj. de Molins de Rei, Aj. de Mollet del Vallès, Aj. de Pineda de Mar, Aj. del Prat de Llobregat, Aj. de Rubí, Aj. de Sabadell, Aj. de Sant Boi de Llobregat, Aj. de Sant Celoni, Aj. de Sant Cugat del Vallès, Aj. de Santa Coloma de Gramenet, Aj. de Santa Perpètua de Mogoda, Aj. de Terrassa, Aj. de Vic, Aj. de Viladecans, Aj. de Vilafranca del Penedès, Agència de Desenvolupament del Berguedà, Agència de Desenvolupament Econòmic del Garraf, Consorci per a la promoció de municipis del Moianès.
Quan es pot presentar
Entre l’1 de gener de 2024 i el 31 de desembre de 2027.
Quina documentació cal aportar
La documentació a aportar és el model de sol·licitud normalitzat, que ha d’adjuntar l’Acord d'aprovació per l'òrgan competent del Conveni.
En el cas dels ens locals on l’àmbit territorial d’actuació sigui supramunicipal, caldrà aportar posteriorment a l’aprovació del conveni bilateral amb la Diputació la formalització dels acords corresponents pel què fa a la resta de municipis de l’àmbit territorial a efectes del Conveni esmentat.
Com es presenta
Des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o amb Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, caldrà adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o certificat expedit pel Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la sol·licitud, sinó s’ha aportat en fases anteriors a la pròpia convocatòria.
Seu electrònica
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això, sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Per a més informació
En cas de dubte, us podeu dirigir al Servei de Teixit Productiu de la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació a l’adreça: stp.reempresa@diba.cat o al telèfon 666 552 524.
Quin cost té
És gratuït.