Sol·licitud general
Què permet
Presentar una sol·licitud a la Diputació de Barcelona per iniciar un tràmit.
Qui el pot demanar
Qualsevol ciutadà.
Quan es pot demanar
En qualsevol moment.
Quina documentació cal aportar
Formulari estandarditzat de sol·licitud general (disponible en aquesta mateixa fitxa).
Com es pot demanar
Per iniciar el tràmit heu d'emplenar el formulari de sol·licitud i tramitar-lo electrònicament, presencialment, o presentar-lo en les oficines de correus, d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Electrònicament, amb idCAT Mòbil, amb certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.), o amb Cl@ve: s'ha d'accedir a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona mitjançant el botó següent i seguir-ne les instruccions .
- Presencialment: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat, el podeu presentar al Registre General de la Diputació de Barcelona.
- Oficina de correus: el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat, el podeu presentar presencialment a les oficines de correus (opció correu certificat administratiu).
Quin és el termini per respondre
Es respon d'acord amb el termini que la legislació vigent estableix en funció del tràmit o procediment.
Quin cost té
És gratuït.