Esmena d’errades o omissions en la justificació de subvencions per fomentar les activitats de guiatge ambiental durant el 2024 dins l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona
Què permet
Esmenar errades o omissions en la documentació presentada per justificar les subvencions destinades a finançar les activitats de guiatge ambiental durant el 2024 dins l’àmbit de la Xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona.
Qui ho pot demanar
Les persones físiques o jurídiques, legalment constituïdes, que hagin estat beneficiàries de la subvenció i hagin rebut un requeriment d'esmena de la justificació de subvenció.
Quan es pot presentar
En el termini de deu dies hàbils a comptar de l'endemà de la recepció del requeriment.
Quina documentació cal aportar
La documentació especificada en el requeriment.
Com es pot presentar
- Electrònicament, des d'aquesta mateixa fitxa, heu d'accedir, amb idCAT Mòbil, el certificat digital personal (idCAT, DNIe, FNMT, etc.) o Cl@ve, a la tramitació electrònica de la Diputació de Barcelona, emplenar el formulari corresponent seguint les instruccions i adjuntar-hi la documentació necessària.
En el cas que el formulari electrònic de sol·licitud no el signi el representant legal de l’entitat amb un certificat electrònic de representació de l’entitat, cal adjuntar al formulari electrònic els poders de representació o el certificat expedit pel secretari de l’entitat que acrediti la representació legal de l’entitat de la persona que signa electrònicament el formulari electrònic de la sol·licitud, si no s’ha aportat en fases anteriors a aquesta convocatòria.
Aquesta tramitació electrònica es fa d'acord amb el que preveuen els articles 14 i 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article 25 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Tot això sens perjudici de la presentació en qualsevol altre registre electrònic de les administracions públiques catalanes o de la resta de subjectes als quals es refereix l’article 2.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Presencialment (només per a persones físiques): el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat, es pot presentar al Registre general de la Diputació de Barcelona.
- Oficina de correus (només per a persones físiques): el formulari de sol·licitud, imprès i degudament emplenat i signat, es pot presentar presencialment a les oficines de correus i enviar-lo per correu certificat administratiu.