Compromisos de qualitat

La Diputació de Barcelona ha consolidat durant els darrers anys un model de gestió de la qualitat basat en la millora contínua del Catàleg de serveis, un dels principals instruments de cooperació amb els governs locals de la demarcació de Barcelona. El Catàleg 2016 s'emmarca novament en el procés de certificació i millora contínua iniciat amb el Catàleg 2014 amb l'objectiu d'adaptar-lo permanentment a les necessitats i expectatives canviants dels usuaris, d'acord a la norma UNE 93200:2008 sobre cartes de serveis.

Amb l'establiment d'uns compromisos de qualitat en la gestió del Catàleg, la Diputació de Barcelona reafirma la seva exigència amb el sistema de qualitat implementat. Aquests compromisos són les obligacions que s'assumeixen per a assolir l'òptima qualitat en la prestació dels recursos oferts i que permeten als governs locals conèixer el nivell de qualitat que poden exigir.

La Carta de serveis 2016 és un instrument viu que serà sotmès a un seguiment i una avaluació periòdics i transparents. Mitjançant la pàgina web "Seguiment i millora" es garantirà a la ciutadania i als governs locals l'accés públic als resultats trimestrals sobre l'acompliment dels compromisos de qualitat assumits, i, periòdicament, a altres anàlisis dirigides a detectar les expectatives i necessitats dels governs locals i a reforçar la seva participació en la delimitació de la política d'assistència i cooperació de la Diputació de Barcelona.

Per al 2016 s'han assumit 5 compromisos de qualitat generals i 280 compromisos de qualitat específics per als 231 recursos oferts:

Compromisos dels recursos del Catàleg 2016 Accés pàgina de contingut


Compromisos de qualitat generals del Catàleg 2016

Descripció dels compromisos recursos


Compromisos generals del Catàleg 2015 Accés pàgina de contingut


Compromisos generals del Catàleg 2014 Accés pàgina de contingut